آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

مبارکه

چهارشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۰، ۰۶:۵۴ ب.ظ

عصر میام خونه.

یه کم غذا میخورم.

تو این فاصله چند تایی به هم اس ام اس میدیم.

ناراحته.

ازش میپرسم چی شده؟

میگه:

امروز نتیجه امتحانامون اومده. اینترنتمم قطعه.

بهش میگم خب من میرم واست آمار نمره هاتو میگیرم.

یوزر پسوردش رو واسم میفرسته.

میرم تو سایت دانشگاه و نمره هاشو میبینم.

قبول شده.

بهش زنگ میزنم و نمره هاشو واسش میخونم.

کلی خوشحال میشه.

مبارکه عزیزم.

مبارکه

۹۰/۰۴/۲۲
علی ...