آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

تو می‌نویسی و جهان زیبا می‌شود...

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ب.ظ

تو می‌نویسی

و من اندکی از دلهره هایم کم می‌شود

تو می‌نویسی

و من رها می‌شوم از هجوم افکار

تو می‌نویسی

و دنیا رنگی دیگر می‌گیرد

پاییز مثل خود بهار می شود

به همان زیبایی

به همان شادابی

حالا که حرفهایم را می‌شنوی

برایم دعا کن

اجابت دعای فرشته ها ردخور ندارد....

۹۳/۰۷/۱۰