آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

هیچ کس برای من تو نمی شود...

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۹ ب.ظ

تو نمی‌نویسی

و من می‌نویسم

و کسانی که میخوانند

چه فکرهایی که نمی کنند!

شاید فکر میکنند تو مثل دوست آنها هستی

شاید فکر میکنند من مثل دوستِ دوست آنها هستم.

و شاید فکر میکنند من برای آنها می نویسم.

م.... مردم این شهر مجازی توهم برشان داشته...

اصلا نمی دانند که هیچ کس برای من تو نمی شود

و نمی دانند که من تو را چقدر دوست دارم.

تنها خود تویی که می دانی چقدر دوستت دارم

تنها خود تویی که می دانی دوستت دارم و باز هم دوستت دارم

راستی دارم به این فکر میکنم که اگر روزی بمیرم

و باز زنده شوم قطعا دوباره عاشق تو می شوم.

تویی که یادگار عاشقی در این زمانه ای...

۹۳/۰۷/۱۰