آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

خودخواهی!

سه شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۰، ۱۱:۴۹ ق.ظ

نمیخوام به جزمن دوست دار دیگری باشی

 نمیخواهم برای لحظه ای حتی به فکر دیگری باشی

 نمیخواهم صفای خنده ات را دیگری ببیند

 نمیخواهم کسی نامش،برلبهای توبنشیند

نمیخواهم به غیرازمن بگیرد دست تودستی

نمیخواهم کسی یارت شوددرراه این هستی

(این شاید یکم خود خواهی باشه ولی....)

۹۰/۰۴/۱۴
علی ...