آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

لعنت به من...

جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹ ق.ظ

یعنی خبری تلخ تر از این هم میشد شنید.

لعنت به بیست و پنجم شهریور نود و سه.

لعنت به ساعت شش.

لعنت به پست شماره 83

لعنت به همه آدمهایی که دیگران رو آزار میدن.

لعنت به همه کسایی که خوبی رو با بدی جواب میدن.

لعنت به کسایی که خوبی رو درک نمیکنن.

لعنت به هر کسی که تو رو آزرد.

لعنت به من.

به منی که مثل اسب نشستم و دارم نگاه میکنم

نگاه میکنم که روز گار هرچی میخواد به سرمون بیاره.

آره لعنت به من...

۹۳/۰۶/۲۸
علی ...

تلخ

غم

فاجعه