آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

فکر / خیال / نگرانی...

پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۲۰ ق.ظ

یادته؟

یادته بهم گفتی که نگران نباش؟

یادته گفتی فکر و خیال ممنوع؟

اصلا برام نوشتیش که یادم نره...

یادت نیست؟

اون مجله جدول، اون مداد، اون تراش و پاک کن شاهدن

ولی هیچ وقت نشد که نگرانت نباشم...

هیچ روزی نیومد که فکر و خیال نکنم

و حالا این فکر و خیالا، این نگرانی ها

هزار برابر شده....

برات دعا میکنم....

برام دعا کن.

بد جور بریدم م....

بد جور له شدم.

۹۳/۰۶/۲۰