آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

پارادوکس..

پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۱۸ ق.ظ

حال بدیست....

این که درد را حس کنی

ببینی اش

و تنها کاری که میتوانی بکنی

تحمل کردن باشد

حال بدیست....

ناتوانی در برابر مشکلات

مشکلاتی برای عزیز ترین موجود عالم

حال بدیست....

بودن در این همه تلاطم ناملایمات زندگی

و یک سکون

حال بدیست....

زندگی میان این همه پارادوکس

خواستن و نتوانستن

دویدن و نرسیدن

حال بدیست....

۹۳/۰۶/۲۰
علی ...

دلتنگی