آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

حرف...

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۳۶ ق.ظ

م....

امروز به این نتیجه رسیدم که من چقدر از حرف زدن بدم میاد.

حرف زدن های بی مورد.

توی تاکسی و توی مترو.

توی صف نونوایی و توی خونه و هر جا که فکرش رو بکنی.

حرف زدن برای کسایی که ارزشش رو ندارن حال من رو بد میکنه.

من میخوام فقط برای تو حرف بزنم...

فقط برای تو...

۹۳/۰۶/۱۰