آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

قولی که دادی...

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۰۶ ق.ظ

می دونی چرا اون قول رو ازت گرفتم؟

چون که اگه برام ننوشتی بدونم خوبی و خوش.

بدونم که خوشبختی.

برای این که دیگه اونجوری غم ننوشتنت

با خوشی خوشبختیت جبران میشه.

پس سر قولت بمون م....

من که تا دنیا دنیا به تو بدهکارم...

من که تا دنیا دنیاس خوبیات از یادم نمیره.

ولی اگه بفهمم روزی زدی زیر قولت ازت دلگیر میشم.

همیشه آرزوی من برای تو خوشبختی و سعادت بوده و هست.

دوستت دارم، دوستت دارم و باز هم دوستت دارم...

۹۳/۰۶/۰۵