آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

یادش بخیر...

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۴۱ ق.ظ

گریه امونم نمیده

وقتی یاد روزهایی می افتم که با هم بودیم.

روزهایی که فکر میکردم بعدش مال هم میشیم.

یاد تک تک لحظه هایی که با تو بودم

یاد وقتایی که سر کوچه که از ماشین پیاده میشدیم

و به هم تاکید می کردیم که مواظب خودمون باشیم.

یاد وقتایی که می گفتم رسیدی اس ام س بده بهم.

یاد وقتایی که اس ام اس می دادی علی... من رسیدم.

یاد وقتایی که کتاب می خوندم برات.

یاد وقتایی که ترانه میخوندی برام.

یاد همه لحظه های باتو بودن بخیر م....

یاد همه ثانیه هاش بخیر.

:''''''''-(

۹۳/۰۶/۰۵