آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

خوب

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۴ ب.ظ
یادت که می افتم قلبم تندتر می زند،

دختری زیبا در نهایت سادگی...

تویی که نه بیخودی میخندیدی

و نه آنقدر خشک بودی که آدم از تو زده بشود.

تویی که کفش های پاشنه بلند نمی پوشیدی

چون قدت به اندازه ی کافی بلند بود،

تویی که رنگ چشمانت بهاری بود،

تویی که برای خودت خانمی بودی، و همچنین برای من،

تویی که ساده بودی،

ساده لباس می پوشیدی،

ساده راه می رفتی،

و ساده حرف میزدی...

توی که واقعا یک فرشته بودی....

واقعا خوب بودی...

واقعا...

۹۳/۰۵/۱۴
علی ...

خاطرات