آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

نمایش یک عکس برای مدتی محدود

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ

تا به حال هیچ عکسی توی وبلاگ نگذاشته بودم.

راستش را بخواهی خیلی خوشم نمی آید

که وبلاگ شبیه فوتو بلاگ باشد.

ولی این عکس یا بهتر است بگویم نقاشی

اِلمان های زیادی دارد که برای هر دوی ما آشناست

نمی دانم اثر کیست.

ولی در دور تصویر جمله ای نوشته شده

و در زیرش نام" آنتوان دوسنت اگزوپری" به چشم می خورد.

ترجمه اش هم می شود یک چیزی مانند این جمله :

"این امیلی است با قلبی که به درستی مشاهده می کنید،

آنچه ضروریست به چشم دیده نمی شود"

۹۳/۰۴/۰۹