آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

پیرمرد ۸۷ ساله دوست داشتنی

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۳۱ ب.ظ
دیشب ساعت ۲۲:۱۵ فهمیدم.

اخبار ساعت ۲۲:۰۰ شبکه ۳.

داشتم مجله دانستنیها را ورق می زدم.

به محض این که شنیدم خشکم زد.

خبر کوتاه بود.

"خالق صد سال تنهایی در گذشت"

بغض کردم.

آخر کلی خاطره داشتیم با نوشته های

این پیرمرد ۸۷ساله دوست داشتنی.

کسی که وقتی کلماتی را که نوشته بود را می خواندیم،

به وجد می آمدیم.

"گابریل خوزه گارسیا مارکز"

آقای رئالیسم جادویی،

کسی که هر دو دوستش داشتیم.

۹۳/۰۱/۲۹
علی ...