آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

خاص

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۱۷ ب.ظ

امروز می تواند یک روز خاص باشد.

فرق داشته باشد با بقیه روزهای تقویم.

می توانی با خودکار قرمز کنارش تیک بزنی تا یادت بماند که امروز

با بقیه ی روزها فرق دارد.

شاید بی آنکه بدانی دلت بگیرد یا دوست داشته باشی

فقط یک نام را زمزمه کنی.

شاید تولد کسی باشد که مهم است.

شاید روز آمدن کسی باشد.

شاید هم روز رفتنش.

کسی که واقعیت داشته مثل من، مثل تو.

اما آیا روز رفتن من و تو در تقویمی ثبت می شود؟

شاید در سالهای پیش در روزی مثل امروز اتفاق خاصی افتاده.

کسی از پلی عبور کرده.

پرنده ای از آسمان رد شده.

رعد و برقی شده.

کسی آوازی را زمزمه کرده.

طلسمی را باطل کرده.

پنجره ای را گشوده.

کاری کرده که امروز من احساس کنم در روزی خاص نفس می کشم

که با بقیه ی روزها فرق دارد

و دلم برای کسی که سالهاست از این خیابان گذشته تنگ شده.

انگار قرار است بعضی روزها نام کسی را به یادت بیاورد که هرگز نباید فراموش شوند.

تمام روزهای سال می توانند خاص باشند اما بعضی روزها خاص تر اند

به خاصی کسی که دیگر نیست.

به خاصی خود خود تو.

۹۲/۱۲/۲۷
علی ...