آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

منتظر نظر / عاشق لینک شدن

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۳۴ ب.ظ
م.... تو می دونی اینا دنبال چی می گردن؟

کیا؟

خب همینا دیگه.

کدوم همینا؟

همینا که این پایین حرفاشونو نوشتم.

.

.

.

"وب خوبی داری به منم سر بزن ونظر بده"

 

"وبتون قشنگه به منم سر بزنید."

 

"به منم سر بزن"

 

"وب زیبایی داری،به منم سر بزن
با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن"

 

"سلام وب خیلی قشنگی داری،آماده تبادل لینکم.منو لینک کردی خبر بده تا لینکت کنم."

 

"سلام خوشحال میشم به وبم بیاین...منتظرماااااااااا"

"سلام وبت قشنگه به وب منم بیا."

 

"ســـــــــلام
من آپم خوشحــــــال میشم بیای و نظرتو بگی"
.

.

.

نمی دونم چی میخوان؟!!!

کاش یه نرم افزار بود که واسشون نظر ارسال می کرد و

روزی ۲۷۴،۱۵۹،۳۵۷،۸۶۵،۹۸۲،۱۶۹ تا نظر واسشون می فرستاد

لینکشون می کرد تو هر چی سایت و وبلاگ و شبکه اجتماعی.

من منتظر توام اینا منتظر نظر

من عاشق تو ام اینا عاشق لینک شدن.

۹۲/۱۲/۲۶
علی ...