آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

ولنتاین مبارک

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۳۷ ب.ظ
واقعا که خنده داره!

تنها دلخوشیم نوشتن واسه تو بود که انگار خدا به اونم راضی نیست.

چند روزی بود که کامپیوتر ویروسی شده بود و نمی تونستم کانکت بشم.

امروز فرصت کردم که ویندوزش رو عوض کنم.

این کارو کردم.

یه آنتی ویروس هم نصب کردم.

ولی باز کانکت نمیشه. 

می بینی چه اوضاعی دارم؟

این پست هم با گوشیم و با کلی بدبختی نوشتم واست.

حالا از اینا که بگذریم میخواستم بهت بگم: ولنتاین مبارک.

اگر چه که نه شکلاتی هست نه عروسکی و نه هدیه ای.

اگر چه دوریم از هم،

ولی من تنها متعلق به تو هستم.

و تا آخرین ولنتاین عمرم هم با یاد تو و خاطره هات می مونم.

ولنتاینت مبارک فرشته کوچولوی من.

۹۲/۱۱/۲۴
علی ...