آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

یوم السعادة

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۱۰ ب.ظ
میگن یه اسم دیگه روز قیامت هستش «یوم الحسرة»

میگن تو اون روز همه حسرت میخورن.

واسه کارایی که می تونستن انجام بدن و ندادن.

واسه خوبی هایی که نکردن و به جاش بدی کردن.

واسه این که دل به دنیا بستن.

واسه این که چسبیدن به دو روز دنیا.

ولی واسه من اینطور نیست.

نمیدونم معنی اون روز واسه من چیه!

ولی اگه اون روز تو رو ببینم مطمئنا اسمش واسه من هست:

«یوم السعادة»

۹۲/۱۰/۲۸
علی ...