آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

دیوانه وار

جمعه, ۱۸ آذر ۱۳۹۰، ۰۷:۵۸ ب.ظ

خواستم رنج های زندگیت را تحمل کنم

اما بیش از توانم رنج دادی

خواستم بگویم آغوش گرمت را باز کن تادران ماوا گزینم

اما دهانم را بستی

خواستم بربلندای آسمان عشقت اوج گیرم

اما بالم راشکستی ...

اما با بال و دل شکسته

نشسته در یک گوشه سرد و تاریک

همچنان دوستت دارم

دیوانه وار دوستت دارم
۹۰/۰۹/۱۸
علی ...