آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

من همونم

پنجشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۰، ۰۷:۱۵ ب.ظ

 خیلی داغونم

خیلی

نه واسه خودم

من دیگه عادت کردم

واقعیتو قبول کردم

سهم من از این دنیا تنهاییه و جدایی

نگرانی من واسه خودم نیست

واسه تو

نمیدونم چرا تو این حال و هوا گیر کردی

نمیدونم

کاش میشد که کاری میکردم

کاش میتونستم

هرچی میپرسم جواب نمیدی

همش میگی که من عوض شدم

ولی من همونم که بودم

باور کن

من همونم

علی

همونی که واسه خود خود خود خودته

تا ابد

۹۰/۰۹/۱۷
علی ...