آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

فاصله

دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۰، ۰۶:۵۷ ب.ظ

فاصله بین بودن و نبودنت

پونزده تا پله بود

داشتم میرفتم پایین

به بهانه مرتب کردن انبار

تو بودی

بعد

جند تا اس ام اس

و ............

وقتی میومدم بالا

نبودی

فاصله بین بودن و نبودنت

پونزده تا پله بود

این پونزده تا پله لعنتی

منو بد جور ازت دور کرد

بد جور

۹۰/۰۹/۱۴
علی ...