آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

حال من بی تو

دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۰، ۰۶:۵۴ ب.ظ

 

همیشه تو چند روز اول بعد از رفتنت

نوشته هام خیلی نمیتونه منظورمو برسونه

خیلی درهم برهمه

خیلیاش سر و ته نداره

هیچ ربطی به همدیگه ندارن

که البته این خودش نشون دهنده اینه که چه حالیم

یه لحظه عصبانی

یه لحظه غمگین

یه لحظه بی تفاوت

یه لحظه نا امید

یه لحضه مات و مبهوت

یه لحظه........

نمیدونم

واقعا نمیدونم

که چی میخوام بگم

ولی......

اینو میدونم که بد جور دلتنگتم

بدجور نگرانتم

بد جور خرابتم

بد جور دوستت دارم

اینه حال من بی تو

۹۰/۰۹/۱۴
علی ...