آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

شرمنده

يكشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۰، ۰۹:۲۰ ب.ظ

سه شنبه روز تعطیلیمه

دقیقا برابر با روز عاشورا

میخوام برم زنجان

همیشه از عزا داریشون خوشم میومد

هنوزم بوی قدیما رو میده

یه دست

یه رنگ

میخوام برم اونجا زار زار گریه کنم

همه واسه امام حسین گریه میکنن

من واسه تو

امام حسین شرمنده

میدونم میدونی که چقد دوستش دارم

ببخشید

۹۰/۰۹/۱۳
علی ...