آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

مثل چتر تو هوای بارونی

يكشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۰، ۰۹:۱۷ ب.ظ

یه وقتهایی حس میکنی که بعضی ها باید تو زندگیت باشن

نبودنشون همه زندگیتو تحت تاثیر قرار میده

اصلا نبودنشون که هیچ

فکر نبودنشونم آزارت میده

میرسی به یه جایی که زندگیت بدون اونا معنایی نداره

احساس میکنی که چقدر نبودنشون تو زندگیت تاثیر گذاره

بدون اونا نه امید داری نه انگیزه

احساس میکنی وجودشون خیلی لازمه

مثل چتر تو هوای بارونی

ولی یه نگاه که به خودت میندازی میبینی خیس خیسی

یه چتر کم داری

یا لا اقل یکی که یه چتر بگیره رو سرت

۹۰/۰۹/۱۳
علی ...