آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

کثافت آباد

پنجشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۰، ۰۹:۵۲ ب.ظ

فیلم تموم میشه

داستان فیلم داستان جالبیه

داستان مردم همین دوره زمونس

شاید واسه همینه که تو کل سالن سینما بیست تا آدمم نبود

الان که دارم اینا رو مینویسم احساس میکنم آدمای این جامعه با دیدن این فیلم حالشون بد میشه

یاد کاراشون میوفتن و عذاب وجدان میگیرن

واسه همین فقط میرن فیلم کمدی میبینن

میخندن

میخندن

و فراموشش میکنن که چقدر زندگیاشون شده مثل هنرپیشه های فیلم کثیفه

۹۰/۰۸/۱۲
علی ...