آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

کاش

سه شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۰، ۱۲:۳۰ ب.ظ
خدایا

اگه به تو التماس نکنم پس حرفامو به کی بگم؟

به غیر تو از کی می تونم خواهش کنم

عزیزمو بهم برگردون

کاش بفهمی هر شب با یاد تو چشمامو میبندم

 کاش بفهمی هر روز صبح به امید دیدار تو بیدار میشم

کاش بفهمی بدون تو نمیتونم زندگی کنم

کاش بفهمی بدون تو دیوونه میشم

عزیزم امشب دارم دق می کنم

هر چی می گذره بیشتر ازم دور میشی

۹۰/۰۷/۰۵
علی ...