آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

شب با تو بودن

پنجشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۰، ۰۶:۳۸ ب.ظ
هفته بعد میخوام برم شمال.

درست مثل همون دفعه که اومدم پیشت.

کنار همون نرده قرمز.

جلوی همون کیوسک نگهبانی جلو شهرک بود.

میخوام یه یه عکس از اونجا بگیرم.

از همون جایی که نشسته بودی و الان خالیه.

با همون آهنگی که اون شب گوش میدادیم.

آهنگ "با تو" ابی.

یادت میاد؟

آخ که چه شبی بود.

شب با تو بودن.

۹۰/۰۶/۲۴
علی ...