آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

مثل دل خودم

پنجشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۰، ۰۶:۲۷ ب.ظ

عجب زمانه بدیست

عاشق که باشی مسخره ات میکنند

نامه هایی را که برایت مینویسم مچاله میکنم

نه

میسوزانمشان

مثل دل خودم که سوخت

میترسم کسی بخواندشان

گفتم که زمانه بدیست

عاشق که باشی مسخره ات میکنند

حالا که تو نیستی بخوانیشان

همان بهتر که بسوزانمشان

مثل دل خودم که . . .

                                      علی.س

۹۰/۰۶/۲۴
علی ...