آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

وسعت فریاد

پنجشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۰، ۰۶:۲۵ ب.ظ

دلم فریاد میخواهد.

از این تنهایی مفرط.

از این سکوت پر وحشت.

چگونه میتوان فریاد سرداد؟

نکند بشکند این سکوت بی پایان.

آخر این یادگاریست از او.

تنهایی و سکوت را میگویم.

نمیخواهم بدون یادگاریهایت سر کنم.

پس سکوت میکنم.

سکوتی به وسعت فریاد.

                                             علی.س

۹۰/۰۶/۱۷
علی ...