آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

نوازش

پنجشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۰، ۰۶:۲۴ ب.ظ

منو حالا نوازش کن/که این فرصت نره از دست

شاید این آخرین باره/ که این احساس زیبا هست

منو حالا نوازش کن/ همین حالا که تب کردم

اگه لمسم کنی شاید/به دنیای تو برگردم

هنوزم میشه عاشق بود/تو باشی کار سختی نیست

بدون مرز با من باش/ اگرچه دیگه وقتی نیست

نبینم این دم رفتن/تو چشمات غصه میشینه

همه اشکاتو میبوسم/میدونم قسمتم اینه

تو از چشمای من خوندی/ که از این زندگی خستم

کنارت اونقدر آرومم/که از مرگ هم نمیترسم

تنم سرده ولی انگار تو دستای تو آتیشه/ خودت پلکامو می بندی

و این قصه تموم میشه.

                                                             ابی(نوازش)

۹۰/۰۶/۱۷
علی ...