آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

ای عشق کجایی؟

چهارشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۰، ۰۴:۳۱ ق.ظ
مث دیوونه ها همش زل زدم به گوشیم. که ننکنه یه وقت زنگ بزنه و من نفهمم.

تا قبل از این گوشیم همش سایلنت بود. اصلا از صدای زنگ خوشم نمیومد.ولی الان صدای زنگ گوشیمو زیاد زیاد کردم. ولی...........

خدایا یه کاری کن بزنگه اصلا اشتباهی بزنگه. دلم واسه صداش تنگ شده.

صداش مث لالایی بود واسم.وقتی حرف میزد دلم میخواست سرمو بزارم رو پاهاشو فقط به صداش گوش کنم.

بهاره کجایی الان؟ کجایی که علی داره میمیره از تنهایی ودلتنگی؟

۹۰/۰۴/۱۵
علی ...