آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

بغض و گریه

سه شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۰، ۰۹:۲۱ ق.ظ

درست یه روز قبل از ماه رمضون بهم گفت:

تو ماه رمضون سراغم نیا.

پیش خودش فکر کرده بود که یه ماه نبینمش فراموشش میکنم.

اینکه هیچ وقت نفهمید که چقد دوستش دارم همیشه آزارم میداد.

همش بهم شک داشت.

حتی یه بار بهم گفت:

modam behem migi be pesari etminan nakon.

che tazmini midi ke be to etminan konam?

ali to joz ye mosht harfe asheghane ke

hameye pesara baladan vase man chi kar kardi?

وقتی اینو بهم گفت بد جور سوختم.

از خودم بدم اومد.

منی که همش به فکرش بودم.

منی که همش نگرانش بودم.

حالا این بود جوابم.

حالا که دارم اینو مینویسمیه روز مونده ماه رمضون تموم بشه.

ولی هنوزم شبا با گریه میخوابم.

صبح ه� با بغض از خواب بلند میشم.

۹۰/۰۶/۰۸
علی ...