آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

نمیتونم/نمیشه

سه شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۰، ۰۹:۲۰ ق.ظ

میخوام توبه کنم از تو. دلم پیش نگات گیره

نمیتونم برم. پاهام به چشای تو زنجیره

میخوام دور شم از آغوشت. ولی راشو نمیدونم

مسیر جاده گم میشه. من اینجاشو نمیتونم

شریک لحظه هام میشی. تو با تصویر یک لبخند

نمیدونم چطور میشه. که از چشمای تو دل کند

تو اینقد پاک و معصومی نمیشه با تو بد تا کرد

نمیشه از تو چشم برداشت. نمیشه عشق رو حاشا کرد

تماشا کردنت حتی. یه تسکینه واسه قلبم

نمیشه از تو دل کند و با این حسرت مدارا کرد.

۹۰/۰۶/۰۸
علی ...