آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

دلم

سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۰، ۱۱:۱۸ ق.ظ

دلم لک زده واسه اون نگاهت.

دلم لک زده واسه اون صدات.

دلم لک زده واسه اون علی گفتنات.

دلم لک زده واسه همه اون لحظاتی که با هم بودیم.

دلم لک زده واسه همه اون مهربونیات.

دلم لک زده واسه اون روزی که باهم رفتیم تا خونه خواهرت و تو راه با اینکه فاصلمون یه قدم

بیشتر نبود کلی با موبایل با هم حرف زدیم.

دلم لک زده واسه او لحظه ای که ...... از پشت آیفون داد زد خاااااااااااااااااااااااااله.

دلم لک زده واسه اون شبی که کنار هم تو ساحل بودیم.

دلم لک زده واسه اون آب پرتغال هایی که کنار تو تو پاسارگاد میخوردم.

دلم لک زده واسه خنده هات.

دلم لک زده واسه عشم...یعنی خودت.

۹۰/۰۵/۲۵
علی ...