آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

روانی

سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۰، ۱۱:۱۶ ق.ظ

نمیدونم تا کی میتونم طاقت بیارم!

واقعا نمیدونم.

هر جا که میبینم دو تا زن و شوهر جوون دارن با هم راه میرن.

هر جا که ماشین عروس میبینم.

هر جا که میبینم دو نفر دست تو دست هم حرف میزنن و میخندن.

هر جا که میبینم کسی میخنده.

نفسم بالا نمیاد.

یه دنیا حسرت راه گلومو میبنده.

میخوام بشینم همونجا زار زار گریه کنم.

دارم روانی میشم.

خسته شدم از این قرص خوردنای الکی.

چرا نمیکشیم خدا؟!!!

خسته شدم.

۹۰/۰۵/۲۵
علی ...