آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

فال

سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۰، ۱۱:۱۳ ق.ظ

میخوام یه چیزی رو یادداشت کنم .

سایز یه جعبه که میخوام درست کنم و کادویی که واست گرفتم و بزارم توش.

آخه سایزش یه کم نافرمه. فکر نکنم بتونم جعبه ای به اون سایز پیدا کنم.

دستمو میکنم لای صفحات تقویم و یکی رو میکنم.

پایین صفحه یه شعر نوشته.

نوشته:

صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم// تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم

دل دیوانه از آن شد که نصیحت شنود// مگرش هم ز سر زلف تو زنجیر کنم.

۹۰/۰۵/۲۵
علی ...