آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

افطار

سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۰، ۱۱:۱۳ ق.ظ

این ماه رمضون از همه ماه رمضون های زندگیم سخت تره.

آخه تو رو نداشتم.

سالهای قبل نهایت اذیت شدنم به خاطر تشنگی بود.

که بعد از افطار با یکی دو تا لیوان آب حل میشد.

ولی امسال.

از اول ماه رمضون ندیدمت.

تویی رو که واسم مث نفس میموندی.

نمیدونم این روزه کی افطار میشه.

روزه ندیدنت.

نمیدونم کی میتونم دوباره کنار تو نفس بکشم.

دارم میمیرم از دلتنگی.

۹۰/۰۵/۲۵
علی ...