آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

تو قلبم

سه شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۰، ۱۰:۱۹ ق.ظ
شاید چند وقت دیگه ازدواج کنی.

شاید چند وقت دیگه مال کس دیگه ای باشی.

شاید چند وقت دیگه منو از یاد ببری.

شاید چند وقت دیگه تو آغوش کس دیگه ای باشی.

شاید چند وقت دیگه کنار بچه هات باشی.

شاید چند وقت دیگه کنار نوه هات باشی.

ولی تو این همه وقت هر کجا باشی/هر کاری بکنی.

یه جا بیشتر نیستی.

تو قلبم.

۹۰/۰۵/۱۸
علی ...