آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

هیچی

سه شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۰، ۱۰:۱۵ ق.ظ
شروع کردم به خوردن دارو.

ولی بی فایدس.

عشقی که بهت داشتم خیلی بیشتر از اینه که با دارو بخوام فراموشت کنم.

روزی دو تا سیتالوپرام ۴۰ میخورم ولی فقط خوابم میگیره.

همین.

بی اثر بی اثر.

اصلا مگه میشه فراموشت کرد؟

به خدا نمیشه.

هیچی نمیتونه تو رو  از یادم ببره.

هیچی.

۹۰/۰۵/۱۸
علی ...