آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

دلم بارونیه.

سه شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۰، ۰۴:۰۹ ب.ظ

میبینی بهاره!

وسط تیرماه هوا هم مث دلم ابریه.

انگار میخواد بباره! من که خیلی وقته دارم مث ابر بهار گریه میکنم.

یادته گفتی با یکی حرف بزن سبک میشی؟ امروز ظهر خواستم با یکی بحرفم. ولی هیچ کی نبود. یعنی دیگه هیچکی نیست. هیچکی نیست که واسش از عشق بگم. به جز تو کی میدونه عشق چیه؟

تو که یادگار عاشقی بودی تو این زمونه بودی.

چرا رفتی؟

چرا صبر نکردی؟

الان ۲۳ ساعت و ۴۰ دقیقه میشه که دیگه ندیدمت.

تحملم تموم شده.

خدایا چرا یه زلزله نمیاد؟ میخوام راحت شم از این غصه. از این ماتم. از این دوری.

۹۰/۰۴/۱۴
علی ...