آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

نسخه برای خودم

يكشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۰، ۰۵:۲۱ ب.ظ

وقتی که اینجوری میشه.

میریزم به هم.

دلشوره دارم.

فکرم درگیره.

نمیدونم چی واسه خودم تجویز کنم.

اول میگم سیتالو پرام شاید خوب باشه.

شایدم کلونازپام.

حالت تهوع دارم میگیرم از این اوضاع اینتر نت و شبکه های مخابراتی.

عیب نداره متوکلوپرامید میخورم خوب میشه.

یا اصلا هیوسین.

نه فایده نداره. باید دنبال یه نسخه دیکه بگردم.

مثلا...

آها فهمیدم.

م........

آره.

فقط اونه که میتونه آرومم کنه.

۹۰/۰۴/۲۶
علی ...