آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

بازم بد شانسی

يكشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۰، ۰۵:۲۰ ب.ظ

از سر کار میام خونه و شروع میکنم به نوشتن.

راستشو بخواین اول تو مینویسم بعد کانکت میشم و نوشته ها رو کپی میکنم.

آخه سرعت تایپ فارسیم پایینه.

ولی دیشب بعد از نوشتن هر چی زور زدم نتونستم کانکت بشم.

دیگه داشتم کلافه میشدم.

ولی چه کار میتونستم بکنم؟

به خودم گفتم اَه بازم بدشانسی.

نمیدمنم چه صیغه ایه اس ام اس میدم به همه میرسه ولی به م....... نه.

زنگ میزنم گوشیش روشنه ولی اس ام اس نمیره.

الان که دارم اینا رو مینویسم دوباره اس ام اس هام نمیره.

بازم بد شانسی

۹۰/۰۴/۲۶
علی ...