آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

یـا د د ا شـــــــــــــتــهـا ی ر و ز هــــــــــا ی د لـــــــــــــــتـنگی...

آخه من با خاطراتت چه کنم؟

درود بر انسانهای خوب، آنان که دراندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند... و بی شک تو از آن دسته ای. و برای همیشه در یاد و قلبم ماندنی هستی. تو فرشته ای هستی که هرگز تکرار نخواهد شد.

راز

جمعه, ۲۴ تیر ۱۳۹۰، ۰۷:۲۵ ب.ظ

دیشب بعد از کلی ریست کردن گوشی و زنگ زدن به ام تی ان بالاخره اس ام اس ها درست شد.

تازه از مهمونی که رفته بود برگشته بود.

شروع کردیم به دادن اس ام اس به همدیگه.

یه راز رو بهم گفت و ازم قول گرفت که به کسی نگم. هیچکس.

منم بهش قول دادم که به هیچکس نگم. هیچکی.

.

.

.

.

.

منتظر چی هستین؟

گفتم که قول دادم چیزی نگم.

۹۰/۰۴/۲۴
علی ...